reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martina Filová

Martina Filová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Od hľadania lásky, cez sklamania až k nesmiernemu šťastiu. Život je nevyspytateľný a občas priveje udalosti, o ktorých je hriech nepísať.V súčasnej dobe ma "zabáva" hlavne tehotenstvo, ktoré je nové, neprebádané a každý deň prekvapivé. A s mojimi zážitkami by som sa rada podelila, aby ostali zachované pre mňa i ostatných, ktorí prežívajú niečo podobné. Zoznam autorových rubrík:  TehotenstvoVzťahyNezaradené

reklama

Vzťahy

Zložiť zbrane

Martina Filová

Zložiť zbrane

Nie je dňa, kedy by mi v hlave neznela tá melódia. Opakujúca sa melódia, ktorá sa mi zaryla do mysle, pod kožu, do života. Smutné tóny z môjho obľúbeného filmu, ktorý som videla už najmenej päť krát a vždy ho rovnako prežívam. A zrazu sa jeho príbeh, zápletka, ktorá sa ním nesie, stala mojím životom. Irónia. Alebo osud? Toľko krát som so zatajeným dychom sledovala, či príde happy end. A prišiel. Ale zrejme iba vo filme, lebo v reálnom živote sa zázraky nedejú.

  • 21. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 328x
  • 0
Jin a jang

Martina Filová

Jin a jang

Rozdiely. Rozdiely medzi mužmi a ženami sú tu odjakživa. Muži viac zarastajú, sú vyšší, viac využívajú ľavú hemisféru, sú to logicky zmýšľajúci jedinci. Ženy majú genetickú predispozíciu na rodenie detí, preto sa im viac ukladá tuk v okolí brucha a panvy, sú citlivé, často reagujú prehnane citlivo a zapájajú do každodenného života zbytočne veľa emócií. My ženy máme potrebu páčiť sa, preto sa každé ráno a večer postavíme pred zrkadlo a natierame na seba vecičky, ktoré nás stáli tretinu mesačného platu. Mužovi stačí základná výbava - sprchový gél, antiperspirant, zubná pasta a žiletka. Žena potrebuje odličovacie mlieko, pleťovú vodu, krém na tvár, krém na očné okolie, make up a s ním spojené dokreslovátka, sprchový gél, sprchový peeling, intímny gél, telové mlieko, krém na ruky, na nohy, na nechty, krk, dekolt a mnoho ďalších, pre mužov nepochopiteľných, pomocníkov.

  • 29. dec 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 561x
  • 6
Best Friends Forever

Martina Filová

Best Friends Forever

Ako malé dievča som nemala veľa kamarátok. Behala som po ihrisku od rána do večera, ale bez bábiky v ruke. Vyťahanými teplákmi a ušmudlanými šnúrkami na plátenkách som sa viac podobala na mojich kamarátov s pipíkom v nohaviciach, s ktorými sme brázdili okolie sídliska. Namiesto hrania s Barbie som nosila domov žaby a jašterice. Namiesto laku na nechty som mala za nechtami blato. A bola som šťastná, lebo som mala skvelého kamaráta. Chodili sme spolu všade - do škôlky, zo škôlky, na chatu (tak sme volali skriňu v našej predsieni, kde sme vedeli byť zavretí aj niekoľko hodín). Bez druhého ani ránu. Ale prišla škola a naše priateľstvo sa pod tiahou socializačných procesov rozpadlo. Veď kamarátiť sa s babou nebolo v druhe triede zrovna cool...

  • 8. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
Garancie, záruky...

Martina Filová

Garancie, záruky...

Mám jednu zlú vlastnosť. Vlastne neviem či je to vlastnosť, je to niečo je vo mne a zatiaľ sa mi to nepodarilo odstrániť, odoperovať, ani predať. Je to snaha mať na všetko záruku, istotu, že nemrhám časom a že to, čo robím niekam vedie.

  • 2. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 613x
  • 0
Jeden okamih

Martina Filová

Jeden okamih

Love is in the air...Motýle v bruchu, potiace sa dlane, trasúce sa kolená. Nepravidelný dych, nádych a po ňom výdych, stále dookola, len nezabudni dýchať a neudus sa tou ryžou, ktorú nervózne prekladáš zo strany na stranu. Pozerá na mňa? Na čo asi myslí? Páči sa mu, čo vidí? Alebo mám medzi zubami kúsok šalátu? Klopí zrak. Hanbí sa? Alebo rozmýšľa nad tým, že nie som až taká skvelá, ako si myslel?

  • 2. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
Klub odložených žien

Martina Filová

Klub odložených žien

Sama som prekvapená, aký rozruch vzbudili moje predchádzajúce články v mojom okolí. Nečakala som uznanie ani kritiku, proste som vyjadrila aktuálne pocity. Baby chválili, chlapi sa smiali. Vraj na čo písať o tom, čo si ženy rozprávajú pri kávičke a čokoládovom zákusku, ktorý by počtom kalórií nahradil nedeľný obed. Na čo je dobré párať sa s kamoškami vo vzťahoch a riešiť starú známu tému „ach, tí chlapi"? Na čo si volať v sobotu večer a prevolať 15 minút klábosením o horúcich novinkách z oblasti milostného života seba i ostatných nezúčastnených, šoubiznisu, kozmetických tipov- trikov a rozoberaním najnovšej kolekcie Zary a poslednej reklamy Louis Vuitton s Madonnou?

  • 28. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 628x
  • 20
Diamonds are girl´s best friends

Martina Filová

Diamonds are girl´s best friends

Budete platiť kartou alebo cash? Pokiaľ si kúpite ešte jeden pár topánok, máte zľavu 50%. Máte už našu zákaznícku kartičku? Money, Money, Money. Dnešný svet nás núti myslieť v číslach, nakupovať ekonomicky, kvantifikovať výnosy a zhodnotiť náklady. Bez hotovosti v peňaženke alebo MasterCard v kabelke sa len-tak ľahko nezaobídeme. Veď z každého výkladu na nás máva nová kolekcia, výpredaje, ihličkové lodičky na nekonečnom podpätku. A my to samozrejme všetko musíme mať.

  • 15. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 62
Čo bolo, bolo?

Martina Filová

Čo bolo, bolo?

Do každého nového vzťahu sa vrháme s nádejou, že toto je ON. Ten pravý, ktorý nám zmení život od základov a prinúti nás naučiť sa variť, prať a žehliť košele zo 100%-nej bavlny. A my budeme šťastné, že to preňho môžeme robiť a ukázať mu, že si vybral správne a nemusí hľadať inde. Proste ideme do toho so všetkým, čo máme. A raz sa to konečne podarí.

  • 7. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 16
Biela alebo čierna?

Martina Filová

Biela alebo čierna?

Lets talk about boys... Táto veta je v pozmenenom vydaní určite súčasťou všetkých babských rozhovorov. Ktorá s kým chodí, s ktorým spáva, ktorý ju prenasleduje a ktorý jej úspešne neodpovedá na smsky. Žiadna babská debata sa nezaobíde bez chlapov a samozrejme oblečenia. Asi ako celý ženský život. Aj ten sa točí len okolo nich.

  • 7. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
reklama
SkryťZatvoriť reklamu