reklama

Som v tom

Tehotenstvo. Také jedinečné a krásne obdobie v živote ženy. Teda aspoň tak sa to hovorí. Ja som si nebola istá, či to takto vnímam, až kým to neprišlo. V decembri, pred Vianocami. Dieťa veľkosti bodky sa zjavilo na ultrazvuku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Ako takmer každá iná žena som mala v predstave, že budem mať rodinu. Jedno alebo dve deti. Manžel a pes. Ale čím zrealizovateľnejší mal byť tento plán (už máme po svadbe, bývame spolu, sme už celkom zahniezdení, no proste v očiach všetkých naokolo ideálny čas na rodinu), tým ťažšie predstaviteľné sa mi to celé zdalo.

Ja a dieťa? Čo s ním budem robiť? Kam ho dám, keď pôjdem do fitka? Alebo pôjde so mnou a bude sa váľať len tak na žinenke? A čo urobím, keď bude plakať a ja mu nebudem rozumieť? A preto bude plakať ešte viac, lebo mu nepôjde do hlavy, že vlastná matka mu nerozumie, že kam sa to chudák narodil a dostaneme sa do začarovaného kruhu plakania z nepochopenia?! Veď mne sa pri návštevách v poslednej dobe ľahšie komunikovalo so psami ako s deťmi. U psa človek presne vie, čo chce. Ale také dieťa, to je veľká neznáma!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak toto boli moje pocity k tehotenstvu a materstvu v posledných rokoch. No a teraz som tehotná a ešte budem aj matkou. To sú veci. Nedá sa povedať, že by som sa netešila – práve naopak, už som v 8 týždni a za tie 3, odkedy som sa novinku dozvedela, si pomaly zvykám. Už nechytám panické záchvaty, ani netrýznim manžela dramatickým mlčaním, dýchanie mám v norme, naposledy som plakala pred dvoma týždňami, nekukám do blba a celkovo sa správam takmer normálne. Takže veľký pokrok. Ale keď som na teste a následne od lekára počula tú správu, tak mi to mozog nejak nebral. Videla som totiž niekoľko prekážok a trápilo ma toľko vecí, že som si tehotenstvo a mňa vôbec dokopy nevedela predstaviť! Tak napríklad:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ako mám mať dieťa, keď som sama ešte dieťa? No dobre, budem mať v marci 30, ale mentálne nie som na úrovni vysokoškoláčky? Veď nosím conversky a boyfriend jeansy!

Čo bude s mojimi šatami?? Mám niekoľko šiat (och milovaný Balmain), ktoré si už teraz musím obliecť na lačno a priveľmi nedýchať a ktoré som si šetrila na lepšie príležitosti (chyba! mala som si ich obliecť na firemnú vianočnú alebo len tak do mesta, keď ešte bola šanca a mala som rajdovnú postavu a aosí driek). Čo s nimi chudinkami bude? Adoptuje si ich aspoň moja sestra?

Napuchnuté nohy ako mala Kim Kardashian mi ešte stále nedajú spávať. Keď som robila animátorku, členky mi napuchli do sloních rozmerov, ani sandále som si nevedela zapnúť, tak predpokladám, že budem môcť s Kim kľudne súperiť. Presne o tomto hovorím, veď koho by to nedesilo!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

To akože nemôžem piť alkohol? Vôbec žiadny? A čo srkanie Prosecca pri bazéne na dovolenke? Cosmopolitan v Sky bare? Pohár červeného po pondelkovej porade? Sme si naozaj istí, že dieťa nemá rado vychladené spumante?

Moja najlepšia kamoška bude mať konečne svadbu. 10 rokov na to čakám a ono to vyjde akurát teraz. Ešte síce nestanovila dátum, ale ak to bude v lete, tak zo mňa bude tehotná družička. Je to dovolené? Nemá cirkev voči tomu nejaké výhrady? Na sexi družičkovské šatičky asi môžem zabudnúť, budem rada, ak udržím moč!

A okrem toho všetkého som sebecká. Chcem mať svoj pokoj, ležať doma, keď sa mi chce, ísť von, keď sa mi chce, cestovať. Raz s ruksakom na chrbte a inokedy s mojím lodným kufrom. Chcem chodiť na nákupy a na kávu s babami a jesť koláčiky. A to všetko vtedy, keď sa mi zachce. A môjho manžela chcem len pre seba, nechcem sa oňho s nikým deliť. Tak, je to vonku, takáto som a teraz musím vymyslieť bezbolestný spôsob, ako to zmeniť. Ale ako povedala moja kamoška Veronka, mám trištvrte roka, aby som sa s tým zžila, čo je mega super v porovnaní so psíkom alebo mačičkou. Tak poďme na to, dobrodružstvo začína!

Martina Filová

Martina Filová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Od hľadania lásky, cez sklamania až k nesmiernemu šťastiu. Život je nevyspytateľný a občas priveje udalosti, o ktorých je hriech nepísať.V súčasnej dobe ma "zabáva" hlavne tehotenstvo, ktoré je nové, neprebádané a každý deň prekvapivé. A s mojimi zážitkami by som sa rada podelila, aby ostali zachované pre mňa i ostatných, ktorí prežívajú niečo podobné. Zoznam autorových rubrík:  TehotenstvoVzťahyNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu