reklama

Jeden okamih

Love is in the air...Motýle v bruchu, potiace sa dlane, trasúce sa kolená. Nepravidelný dych, nádych a po ňom výdych, stále dookola, len nezabudni dýchať a neudus sa tou ryžou, ktorú nervózne prekladáš zo strany na stranu. Pozerá na mňa? Na čo asi myslí? Páči sa mu, čo vidí? Alebo mám medzi zubami kúsok šalátu? Klopí zrak. Hanbí sa? Alebo rozmýšľa nad tým, že nie som až taká skvelá, ako si myslel?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Raz, dva, tri, len zasa nepovedz nejaký trápny komentár, netvár sa premúdrelo a proste ho oslň svojou osobnosťou. A samozrejme tým sexi outfitom, ktorý si s kamoškou vyberala zhruba 2 dni. Usmial sa, zabralo to. Vyplatilo sa dôverovať šiestemu zmyslu, ktorý tvrdil, že tieto stresy za to stoja. Druhé rande, tretie, štvrté, už sa ani neoplatí počítať. Motýle po celom tele, veľké aj malé, babôčky admirál aj generál. Naše ruky sa dotkli, nebolo to náhodou, skutočne zovrel moju kostrbatú ruku v jeho mocnej dlani. Je toto ten okamih? Je toto tá chvíľa, ktorú si treba vryť do pamäte? U každého je to iné, ale u mňa je toto ten prejav. Bozky, spoločné noci, hodiny rozprávania sa o živote, minulosti a prítomnosti, bývalých láskach a zatajených bokovkách sú krokom vpred, ale pre mňa je práve dotyk jeho ruky signálom. Tým signálom, že sa nehráme na „ozvem sa ti a vidíme sa, skočíme niekam na drink". Ani na „najprv ťa ohúrim výkonom motora môjho auta a potom ti ukážem, aký motor mám ja". Tu sa už pokúšame o niečo iné. Sme naladení na rovnakej vlne, obaja smer Ulica šťastných párikov, ktoré spolu vydržia dlhšie ako len do sobotného rána.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Spoločné dni a víkendy, spoznávačky s kamarátmi, odkrytie tajných miest, na ktoré nedopatrením narazíme. Nejaké tie trápne chvíľky a prezradené historky o pocikaných plienkach a nociach naložených v alkohole. V hlave počujem hudbu a mám chuť spievať a tancovať. A aj keď mi to nikdy príliš nešlo, v tejto scéne som ja tá hviezda večera, ktorá svojim lovesongom ohúri celú sálu a rozplače zdrvené, odložené ženy bažiace po chvíli romantiky. Because love is in the air...

Je to ono, to, čo som chcela. To, o čom som písala a čo sme rozoberali s kamarátkami, kamarátmi, ktorí nemohli robiť nič viac, len si myslieť, že potrebujem poriadneho chlapa, aby ma tľapol po zadku a vyplnil mi čas, ktorý by som inak mrhala na blbosti, teda písanie článkov o neschopnosti mužov a zvláštnom správaní žien.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keď je všetko také pekné, ružové a cukríkové ako čivava Paris Hilton, prečo mi v hlave bliká tá kontrolka? Mám zatiahnutú ručnú brzdu a na tej sa teda jazdí dosť blbo. Prečo si stále myslím, že sa moja rozprávka behom minúty zmení? Že si v jednom okamihu uvedomí, že tá nová kolegyňa je predsa lepšia ako ja. Že tá nová suseda je vyššia ako ja. Že tá baba stojaca koketne na zastávke v šortkách vyžadujúcich zbrojný pas je krajšia ako ja. Že sa jedného krásneho dňa otočí na opätku a povie mi „bolo to fajn, ale sme príliš odlišní/ nezaslúžim si ťa/ nevyznám sa v sebe/ mám krízu osobnosti, ale s tebou to nemá nič spoločné". A o týždeň ho stretnem s vysokou kozatou opak mňa- kočkou sŕkajúc milkshake z jedného pohára a doťahujúc sa o jednu špagetu ako Lady a Tramp.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Otvorím oči a stále vidím nejaké prekážky. Celá ja. Keď je nebo modré viac ako dva týždne, začnem pochybovať. Veď toto sa mne bežne nedeje. Veď ja nie som tá narodená pod šťastnou hviezdou, o ktorej by mohli napísať telenovelu. Tak zasa len konštruujem teórie a hodnotím a analyzujem a snažím sa vymyslieť milión dôvodov, prečo by radšej nebol so mnou. Myslel to tak, ako to povedal, alebo to povedal, ale myslel pri tom na niečo iné? Nehovorí to len zo slušnosti?

Tá kontrolka mi bude v hlave blikať ešte nejakú tú chvíľu. Ale pomaly zoslabne. Keď sa mu zahľadím do očí, pochopím, že teraz to nesmiem pokaziť. Pretože mám ďalšiu šancu uveriť, že nie všetci chlapi sú rovnakí a že jeden okamih môže zmeniť celý život. Len sa treba postaviť v správnom čase na správne miesto a nie vyčkávať pri tom istom bare.

Martina Filová

Martina Filová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Od hľadania lásky, cez sklamania až k nesmiernemu šťastiu. Život je nevyspytateľný a občas priveje udalosti, o ktorých je hriech nepísať.V súčasnej dobe ma "zabáva" hlavne tehotenstvo, ktoré je nové, neprebádané a každý deň prekvapivé. A s mojimi zážitkami by som sa rada podelila, aby ostali zachované pre mňa i ostatných, ktorí prežívajú niečo podobné. Zoznam autorových rubrík:  TehotenstvoVzťahyNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu